2008/05/14

17 April 2008

Tarikh ini merupakan tarikh keramat buat aku... Aku seperti tak percaya bila si dia melamar aku.. Aku betul2 terkejut. Atas keadaan dan situasi yang mendesak pada masa itu akhirnya aku terima dan bersetuju...

Semasa majlis, tekak ku seperti tersumbut demi menjaga hati kawan2 ku telah jugak makanan di hdapan walaupun ianya seperti batu. Aku betul2 nervous pada masa tue. Aku tak tahu nak wat cam ner. tak tahu nak kata apa... Tapi ikhlas aku katakan aku memang suka dan sayangkan dia. Tapi........ Aku tak tahu sama ada itu sayang seorang teman atau seorang kekasih. Aku amat berharap agar masa pantas berlalu. Aku tak sanggup lagi berhadapan dengan kekeliruan ini. Aku berharap ianya kan berlalu dan terus berlalu....

Kenangan tersebut merupakan sebuah kenangan yang indah buat aku dan tak mungkin akan aku lupakan begitu sahaja...

B.....
Terima kasih kerana menyintai diri ini...
Ayang, harap b dapat mencapai segala inpian dan cita-cita b...
Ayang sayang kan b...

Buat insan bernama.....
Fairul Desa

No comments: